ԱՄՆ-ի նորընտիր նախագահ Դոնալդ Թրամփը, պաշտոնը ստանձնելու առաջին իսկ օրից, ծրագրում է վերականգնել իր «առավելագույն ճնշման ռազմավարությունն Իրանին սնանկացնելու համար»՝ գրում է Financial Times-ը: «Առավելագույն ճնշման» արշավը նպատակ ունի զրկել Իրանին բանակը հզորացնելու հնարավորությունից, սակայն վերջնական նպատակը Թեհրանին միջուկային նոր համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մղելն է։               
 

Ինչպե՞ս եք ընտրում ֆինանսական խորհրդատու

Ինչպե՞ս եք ընտրում ֆինանսական խորհրդատու
20.06.2008 | 00:00

Ինչպես հայտնի է, «Գրանդ Թորնթոն Ինթերնեյշնլ» համաշխարհային աուդիտորական և խորհրդատվական կազմակերպությունն ամենամյա Միջազգային գործարար զեկույցի (IBR) շրջանակներում տարբեր թեմաներով ուսումնասիրություններ է իրականացնում: Դրանք անցկացվում են մի շարք երկրներում, որտեղ ներկայացված է «Գրանդ Թորնթոն»-ը, այդ թվում` Հայաստանում: Ի դեպ, դրանք այն երկրներն են, որոնք ապահովում են համաշխարհային համախառն ներքին արդյունքի մոտ 80 տոկոսը: Ընդ որում, յուրաքանչյուր երկրում վերոնշյալ ուսումնասիրությունն իրականացվում է մասնագիտացված սոցիոլոգիական ընկերության, այսինքն` անկախ մարմնի կողմից: Բոլոր երկրներից ստացված հարցման արդյունքներն ամփոփվում են եվրոպական հեղինակավոր սոցիոլոգիական ընկերություններից մեկի` «Experian»-ի կողմից: Միջազգային գործարար զեկույցի շրջանակում իրականացված վերջին ուսումնասիրություններից մեկը պատասխան է տալիս այն հարցին, թե որ գործոններին և չափորոշիչներին են նախապատվություն տալիս գործարարները ֆինանսական խորհրդատու ընտրելու ժամանակ: Այս ուսումնասիրության արդյունքների շուրջ է մեր զրույցը «Գրանդ Թորնթոն Ամիօ» ընկերության բաժնետեր ԳՈՒՐԳԵՆ ՀԱԿՈԲՅԱՆԻ հետ:
-Նախ, խնդրում եմ, պարզաբանեք, թե ընդհանուր առմամբ ի՞նչ չափորոշիչներով են առաջնորդվում գործարարները ֆինանսական խորհրդատու ընտրելիս:
-Ֆինանսական խորհրդատու ընտրելիս գործարարները հիմնականում նշանակություն են տալիս խորհրդատու կազմակերպության` միջազգային մասշտաբով ծառայություններ մատուցելու հնարավորությանը, տվյալ ոլորտում աշխատելու փորձին, խորհրդատու ընկերության բրենդի ճանաչելիությանը, մասնագիտական կարողություններին, այլ պրոֆեսիոնալ խորհրդատուների կողմից տրված խորհուրդներին և, այսպես կոչված, «Մեծ քառյակին» (Big four) պատկանելու գործոնին: Տվյալ ուսումնասիրությունը ցույց տվեց, որ աշխարհում ֆինանսական խորհրդատու ընտրելիս գործարարների 69 տոկոսն առաջնային նշանակություն է տալիս մասնագիտական գիտելիքներին: Դրան հաջորդում է բիզնեսի կոնկրետ ոլորտում մասնագիտական փորձ ունենալու գործոնը` 68 տոկոս: Ֆինանսական խորհրդատուի ընտրության վրա բավական մեծ է նաև պրոֆեսիոնալ խորհրդատուների կողմից տրված երաշխավորագրերի ազդեցությունը` 55 տոկոս: Համեմատաբար քիչ նշանակություն ունեն ֆինանսական խորհրդատուի բրենդի և միջազգային մասշտաբով ծառայություններ մատուցելու հնարավորություն ունենալու գործոնները` համապատասխանաբար 46 և 38 տոկոս: Հետաքրքիր է, որ գործարարների որոշումները նվազագույն չափով են պայմանավորված «Մեծ քառյակին» պատկանելու հանգամանքով: Այսպիսով` գործարար աշխարհը նախևառաջ նախապատվությունը տալիս է ֆինանսական խորհրդատուի մասնագիտական կարողություններին ու փորձին և հետո միայն` մյուս գործոններին:
-Ինչպե՞ս կմեկնաբանեք Հայաստանին վերաբերող արդյունքները:
-Ընդհանուր առմամբ, արձանագրված միտումների առումով Հայաստանի տվյալները բավական համահունչ են միջազգային ցուցանիշերին: Բնականաբար, ունենք նաև որոշակի առանձնահատկություններ: Հայաստանցի գործարարների պարագայում բավականին լուրջ ազդեցություն ունի միջազգային մասշտաբով ծառայություններ մատուցելու հնարավորությունը` 56 տոկոս (38 տոկոս համաշխարհային միջին ցուցանիշի համեմատ)։ Այս ցուցանիշը կարող է փոքր-ինչ տարօրինակ թվալ, սակայն այն նաև մատնանշում է, որ հայ գործարարներից շատերը նպատակադրվել են աշխատել միջազգային շուկայում: Բնականաբար, նրանք առավելագույնս շատ երկրներում գրասենյակներ ունեցող ֆինանսական խորհրդատուի կարիք ունեն։ Պարզվեց, որ Հայաստանում բավականին մեծ նշանակություն է տրվում նաև ոլորտային փորձին` 73 տոկոս: Այդ ցուցանիշը, ինչպես տեսնում եք, մոտ է համաշխարհայինին (68 տոկոս): Միևնույն ժամանակ ուսումնասիրությունը ցույց տվեց, որ Հայաստանում մեծ նշանակություն է տրվում միջազգային բրենդի դերին` 59 տոկոս, համաշխարհային 46 տոկոսի պարագայում: Բացի այդ, մեզ մոտ չափազանց ազդեցիկ է խորհրդատուներից ստացված երաշխավորագրերի գործոնը: Այն կազմում է 81 տոկոս, և, փաստորեն, գործարարների համար խորհրդատու ընտրելու ժամանակ լուրջ խթան է հանդիսանում։
-Հավանաբար սա նաև մենթալիտետի՞ խնդիր է:
-Երևի ճիշտ եք. մենք ուրիշի խոսքերին ավելի շատ ենք հավատում: Բայց միևնույն ժամանակ հայաստանցի գործարարներն ավելի շատ են կարևորում մասնագիտական գիտելիքների գործոնը` մինչև 90 տոկոս (համաշխարհային 69 տոկոսի դիմաց):
-Ինչո՞վ եք բացատրում նման բարձր տոկոսը:
-Հավանաբար նման բարձր ցուցանիշի պատճառն այն է, որ հայաստանյան շուկայում մասնագիտական և այլ տեխնոլոգիաներին տիրապետող խորհրդատվական ընկերություններն այնքան էլ շատ չեն: Մինչդեռ արտասահմանում խորհրդատվական կազմակերպությունների կողմից մատուցվող ծառայությունների որակն իրարից այնքան էլ չի տարբերվում:
-Հետաքրքիր է, որ «Մեծ քառյակին» պատկանելու գործոնը Հայաստանում նույնպես համահունչ է համաշխարհային միտումներին և ցածր կշիռ ունի:
-Այո´, Հայաստանի ցուցանիշը համահունչ է համաշխարհային ցուցանիշին, վերջինս կազմում է 34 տոկոս: Սա, իրոք, ընտրություն կատարելիս ամենացածր ազդեցություն ունեցող գործոնն է, և այս իրողությունն իսկապես լիովին համահունչ է համաշխարհային միտումներին: Ինչևէ, տվյալ ուսումնասիրության արդյունքների վերլուծությունից կարելի է եզրակացնել, որ համաշխարհային շուկայում գործարարները գիտակցում են` որակյալ ծառայություն ստանալու համար ամենևին էլ պարտադիր չէ, որ ֆինանսական խորհրդատուն լինի, օրինակ, «Մեծ քառյակին» պատկանող ընկերություններից մեկը:

Զրուցեց Հայկուհի ԳՐԻԳՈՐՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 8915

Մեկնաբանություններ